luni, 19 decembrie 2011

Simple as that...




Hello girls!

Azi m-am gandit sa va arat ceva extreeem de simplu, l-am facut cu gandul la prietenele mele,care,fie nu se machiaza de obicei, fie nu se incumeta sa poarte fardri colorate sau un eyeliner dramatic.
Am folosit fond de ten pentru a uniformiza nuanta tenului, mi-am "imbujorat" obrajii cu un blush roz aprins, am trasat o linie foarte mica (daca se poate numi asa) in coltul exterior cu un fard negru, pentru a conferii privirii acel aspect cat eye si pentru a creea iluzia unor gene voluminoase, am aplicat mascara si iluminator pe pometi ,arcada si coltul interior al ochilor apoi am aplicat un ruj intr-o nuanta de rosu foarte "cuminte" si gata.





Produse folosite pentru FATA:
  • Fond de ten Burjois Healthy Mix
  • Blush Too Faced-La vie en Rose
  • Iluminator(fard) Too Faced-Leading Lady
OCHIi:
  • Mascara-Rimmel London- Day 2 Night
  • Liner-Fard negru Noir(Sleek- Oh So Special
BUZE:
  • Ruj Elf Essential-Seductive


Probabil pentru majoritatea dintre voi acest machiaj este pointless,dar eu l-am facut cu gandul ca macar una din prietenele mele il va incerca :)



5 comentarii:

  1. Ce frumos arati si natural machiata :) Am observat niste machiaje foarte elaborate si frumoase pe acest blog. Eu obisnuiesc sa folosesc doar un tus sau un creion negru si multa mascara. Dar cand vad pe bloguri numai opere de arta parca as incerca si eu ceva mai complex :)
    Felicitari! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc frumos! Eu zic sa incerci si usor usor vei invata sa faci machiaje elaborate. Sti cum se zice "repetitia este mama invataturii" :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Simplu si de efect, buzele superbe, eu sunt fanul nr 1 al acestui gen de machiaje.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place foarte mult cum iti sta. te puup

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte reușit e machiajul și îți vine bine! E potrivit chiar și pentru o femeie de afaceri unde fardurile stridente nu sunt prea apreciate într-un mediul de lucru sobru, cu atât mai mult într-un domeniu dominat de bărbați.

    RăspundețiȘtergere