luni, 18 octombrie 2010

Mega Haul :D

Hello my amazing girls!

Week-end-ul asta am fost foarte "ocupata" cu activitatea mea preferata shopping-ul :))
Initial am plecat in cautarea unor ugg boots, dar cum nu am gasit ce vroiam ...am ajuns acasa cu o gramada de minunatii :X
  • Vopsea de la Garnier-nuanta Saten inchis
  • Ser pentru varfuri deteriorate de la Gerovital(abia astept sa vad ce minuni o sa faca pentru parul meu)
  • Sparay Elseve nutri-gloss light (am mari pretentii de la el)
  • Jumbo eyeshadow pencil-Purple (si inca unul negru de rezerva,dar am uitat sa ii fac poza :)))
  • Parfum- Playboy Play it Sexy(primit de la iubitul meu ,la aniversarea celor 2 ani de relatie :X)
  • Esarfa gri- animal print
  • Esarfa grej
  • Sosete- de la Designers din Real
  • Beanie navy blue-Terranova
  • Fular-Terranova
  • Beanie pretty in pink-Terranova
  • Ankle boots-de la Nice Price
  • Quad de laFlormar(imi place foarte mult,maine ma duc sa imi mai iau cateva chestii de la flormar)


Daca vreti review-uri, nu ezitati sa imi spuneti asta.




Va pup :* !

7 comentarii: