vineri, 8 octombrie 2010

Masca cu argila


Buna fetelor!


Va mai amintiti de masca cu argila pentru fata de la Asla Vital?
Cand eram mai mica adica pe la 14-15 ani, foloseam destul de des aceasta masca cu argila.
E foarte buna pentru persoanele cu ten acneic si cum eu intodeauna am crezut ca tenul meu este acneic, desi niciodata nu am avut cosuri(adica asa in masa ,poate cateva ,ocazional) ,doar puncte negre.
Am uitat o perioada de ea si am citit undeva despre cat de buna e, asa ca am dat fuga la magazinul de unde o cumparam de obicei si mi-am facut provizii :D
Masca asta cu argila nu este buna doar pentru tenul cu probleme, folosita in diferite combinatii este minunata pentru tenul uscat,sensibil, mixt si gras.
In orice caz scrie pe spatele pliculetului in ce combinatiile se foloseste in cazul fiecarui tip de ten :)
Cum o folosesc eu:
In primul rand argila nu trebuie sa intre contact cu plastic sau metal
Eu folosesc un fost suport de lumanari din sticla si o pensula pentru desen.
Pentru o singura utilizare folosesc cam un sfert de pliculetz de arigla si cam o lingurita de apa .
O folosesc o data sau chiar de doua ori pe saptamana , este o metoda naturala de a tine monstruletzi la distanta.

3 comentarii:

  1. E mai buna cea de la Favisan,e mai prietenoasa cu pielea. Pe mine Aslavital incepuse sa ma irite,imi usca tenul excesiv dar il si rosea.Am auzit mai multe plangeri contra celei de la Farmec,care mult timp nici la mine nu a facut probleme.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie-mi plac mastile de argila si apelez la ele ori de cate ori simt ca voi avea vreo problema cu tenul. Incerc sa nu abuzez pt ca am tenul sensibil, iar argila il sensibilizeaza mai tare.

    http://www.iuliabadita.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa o incerci si pe asta de care am scris azi pe blogul meu. :*

    RăspundețiȘtergere