vineri, 24 septembrie 2010

E.l.f Haul


Am primt ieri comanda de la e.l.f ...in sfarsit
Am testat toate produsele :D
Si cam astea ar fi primele mele impresii:Pensula pentru pudra-Gama studio


  • este exteeem de moale
  • e foarte fina si placuta la atingere
  • nu naparleste(am spalat-o deja si nu am avut nicio problema)
  • e perfecta pentru aplicarea fondului de ten lichid,blush-ului cremos sau a pudrei
  • nu am gasit nimic care sa nu imi placa..poate faptul ca a ajuns la mine deformata,dar si'a revenit dupa baitza) :D

Pensula pentru fata
  • destul de moale
  • este foarte buna pentru aplicarea pudrei
Pensula pentru fard
  • e lata ceea ce e foarte ok...
  • are perii scurti(si nu zboara fardul everywhere)
Hypershine gloss
  • Vixen- rosu foarte dragutz
  • consistenta e jelly like :D
  • destul de pigmentat
  • Blossom-- roz deschis
  • mult prea sheer
  • arata k un gloss incolor pe buze

  • ce nu imi place la glossurile Hypershin in general e faptul ca au foarte putin produs :(
  • nu isi merita banii ...doar din punctul de vedere al gramajului
Plumping Lip Gloss(primit cadou)
Am detestat nuanta la prima vedere,nu l-as fi ales niciodata.
Apoi am zis sa incerc...sa vad doar cum arata, si pot sa spun k imi place la nebunieee, arata atat de bine pe buze .

11 comentarii:

  1. Toata lumea cumpara de la ELF,parca e mobilizare generala in randul bloggerilor.
    Cred ca o sa imi comand si eu niste pensule curand.

    Sa le folosesti cu placere! Pupici.Te-am adaugat in lista mea de blogroll.

    RăspundețiȘtergere
  2. da noua de ce nu ne arati cum arata glossurile alea pe buze? :((

    Sa le folosesti cu placere!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ iguantitza o sa fac niste swatch'uri special pt tine :D
    Va multumesc fetelor :*

    RăspundețiȘtergere
  4. @iguantitza am incercat sa fac poze ,dar arata toate absolut la fel (in poze)
    in orice caz sunt fosrte sheer ,deci nu te astepta la prea multa culoare:D

    RăspundețiȘtergere
  5. asta pentru ca le`ai facut acum seara, dar daca le faci maine poate ies bine.

    RăspundețiȘtergere
  6. sa le folosesti sanatoasa! o sa te rog sa-mi spui cum reactioneaza brushul all face dupa prima spalare pt ca eu am avut probleme cu al meu. btw thanks a lot de ideea cu how to depot your nyx jumbo. am pus-o-n aplicare. (te-am adaugat si in blogroll) te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu vreau swatch-uri cu gloss-urile. Ma alatur iguanitzei :).
    Sa le folosesti fericita & iubita! :*

    http://www.iuliabadita.ro/

    RăspundețiȘtergere
  8. You girls, make my day! everyday :D
    Promit k o sa fac niste swatch'uri si o sa le postez in seara asta :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Asteptam swatch urile :)


    Btw organizez un little giveaway daca te intereseaza.O zi cat mai placuta.Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. parca ma vad pe mine ce fericita eram cand am primit comanda:P imi plac toate produsele lor care le am pana acuma, mai putin plumping lip gloss care l-ai primit si tu, eu l-am cumparat, si nu imi place deloc, si pensula mixta pentru fata( cea unghiulara) e rara, si ii mai si cad perii. in rest, sunt excelente. in special eyeshadow-urile. le-ai incercat? ce parere ai de ele?

    RăspundețiȘtergere